dilluns, 18 de maig del 2009

I CURSA MUNTANYA MONTBLANC



Ahir vaig córrer la primera cursa des de feia més d'un any. Va ser la cursa de Montblanc, amb 21km i 1000m D+. La veritat és que no hi havia gaire gent, de fet he vist a la classificació que en vam acabar uns 86 aproximadament. Resumint: molt de patiment tant a la pujada (vaig intentar pujar el Barranc de la Vall trotant com els vells temps, però no vaig poder)com tambè patiment a la baixada (avui tinc les cames molt trinxades). Al final vaig fer el 24é de la classificació amb un temps de 2h07'. Del trote hi vam anar el Tete, el Jaume G, la Maria, el Toni i l'Àngel.Tambè van triomfar el Ramon B en veterans, l'Eugènia i la Maria en sénior femení.
El Ramon de Huesca ha penjat fotos i classificacions al seu bloc: CORRIENDO POR LA SIERRA