dimecres, 13 de maig del 2009

ANTONIO VEGA



Ahir vaig sentir (en els dos significats de la paraula) la mort d'Antonio Vega, músic i artista, component del grup Nacha Pop. No puc dir que sàpiga gaire coses ni d'ell, ni del grup ni de la música o cançons però "LA CHICA DE AYER" és una de les meves preferides, una cançó que m'agrada molt. A més d'aquest home sempre m'havia cridat l'antenció la mena de tristesa que sempre respirava. Pel que vaig entendre (i en el seu estat físic al llarg dels anys es podia veure) estava/havia estat enganxat a l'heroïna. Finalment segons les notícies, no ha pogut superar una pneumònia pel càncer de pulmó que patia.

Un dia cualquiera no sabes que hora es,
te acuestas a mi lado sin saber por que.
Las calles mojadas te han visto crecer
y tu en tu corazon estas lorando otra vez.

Me asomo a la ventana eres la chica de ayer,
jugando con las flores en mi jardin.
Demasiado tarde para comprender,
chica vete a tu casa no podemos jugar.
La luz de la mañana entra a la habitacion,
tu cabellos dorados parecen sol.

Luego por la noche al Penta a escuchar
canciones que consiguen que te pueda amar.

Me asomo a la ventana y eres la chica de ayer,
jugando con las flores en mi jardin,
demasiado tarde para comprender,
chica vete a tu casa no podemos jugar.

Me asomo a la ventana eres la chica de ayer
demasiado tarde para comprender.
Mi cabeza da vueltas persiguiendote.